maanantai 29. heinäkuuta 2013

Maanantaina on hyvä muistella mennyttä viikonloppua ;)

Lauantaina tuli lähdettyy kissojen kaa äitin luo Sammatis käymään. Olin perillä vast iltapäivällä ku lähtö vähä venähti ku oli pakko eka siivota kämppä. Syötiin ja lähettiin uimaan ja saunomaan tuttaville. Tän kesän eka rantasaunominen <3 Voi ku pääsis useemmin!

Sain myös käyttööni blenderin, jonka äiti ja sen serkku oli mulle ostanu. Piti heti kokeilla smoothien tekemistä ja helposti ja nopeesti tuli! Voin laittaa reseptin myöhemmin jossain ruokapostaukses ;) Verrattuna siihen et oon kotoon tehny sauvasekottimella joka alkaa haisee pahalle ku hetken sillä sössää -.-

Sunnuntaina käytii kirpparilla ja taidenäyttelyssä ku äiti oli luvannu ostaa mulle valmistujaislahjaks taulun. Tämmönen sitte löyty, "Narttu, The Bitch":
http://www.atelierhannula.fi/kauppa.html
On kyl vinkee teos, sitä pitää kattoo iha likeltä et tajuu jujun ;)

Taulukauppojen jälkee menin viel käymää iskällä. Sain siel sit jännän idean ja kokeilin et pystyyks kirjottaa kynä varpaiden välissä ;) Aika harakanvarpaita tuli :D Systeri ja äitipuoli innostu kans kokeilee :D

Mukava viikonloppu oli, vaik oli kyl liian kuuma ajella tolla mun "sauna-autolla" :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti