sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Treenauksen aiheuttamia ilon hetkiä :)

Vaikken ns. vakavasti treenaile, vaan ihan omaksi ilokseni vailla kovia tavotteita, nii silti on kiva ku treeneissä tapahtuu jotain mikä tuottaa iloa. Esim. taannoinen enkka dipeissä (5 toistoa meni rikki joka oli tavotteena, nyt uusi tavote on 10) tai leuanvetoenkka (4 toistoa, ultimate tavote on 10, sitä enne välitavotteena 5).

Tänään iloa toi polte pakaroissa ja reisissä, mikä oli erittäin toivottavaa kert jalkapäivä salilla oli ;) Ilo on siks erityisen suuri, koska mul on ollu vaikeuksia saada poltetta ja tuloksia perse-reisiosastolla. Myös se lisää iloa et se polte on mahdollista saavuttaa ilman polvikipuja, vaikka kyykkyliikkeitä taas teenkin :) Nuo polvet kun on aina olleet hieman ongelmalliset ja niistä on eri ammattilaiset olleet montaa mieltä, etenkin siitä miten mun pitäis tai ei pitäis treenata...Mut kun ne ei nyt oo suuttuneet kyykyistä niin niitä teen :)

Toinen ongelma-alue tuntuman suhteen on ollu vatsalihakset. Osa liikkeistä on semmosia et kipeytyy joku iha muu paikka kuin vatsa, tai sitte en meinaa saada mitää tuntumaa vatsaan, jolloin liikkeen tekeminen tuntuu iha hyödyttömältä...Mut sit on muutama erittäin toimiva liike, jotka saa tuntumaan just siellä missä pitäis. Yks niistä on lonkan koukistus pallolla. Ja tänään sitä liikettä tuli tehtyä muutama toisto enemmän kuin yleensä ja se tuntui! Sarjojen lopuks oli aina hetki pakko kasata ittensä ja vetää happea ;)

Se et saa treenit tuntuu siellä missä pitää, tarkottaa samalla "kipua", siks onkin ehkä vähä pimeetä iloita siitä ;) Mut en mä siellä salilla huvin vuoks käy vaikkei mul varsinaisii tavotteita ookkaan, joten siks haluun et treenit myös jossain tuntuu (vaikkei ne näykään) ;) Mut en kuitenkaan oo sellanen et haluun treenien jälkeisten päivien olevan sellasia ettei tyylii pääse sängystä ylös ilma särkylääkettä ku lihakset on nii kipeet. Mun mielestä siinä ei oo järkee, eikä se mulle sopiskaan. Mun työ on kuitenkin nii fyysistä et ois melko ikävä olla töissä jos joka liike sattuis perkeleesti. Joten mä iloitsen noista pienemmistä poltteista ja tuntumista, se riittää mulle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti